לשם פינוי פסולת בניין יש לפנות אל מיטב אנשי המקצוע המומחים והמקצועיים בתחום, אשר לרשותם עומדים הכלים הנכונים לשם ביצוע המשימה. הסיבה לכך נובעת ללא כל צל של ספק מהצורך הברור לקים את השירותים הללו באופן מקצועי ומהיר, מבלי להפריע לדרים בבניין,  או שמא לעקב אשפה מיותרת בכניסת הבניין אשר תגרום הפרעה ואי נוחות לדיריו.

פינוי הפסולת מתבצע באמצעות איסוף הפסולת באופן ידני או מכני (על ידי מיכון מיוחד להרמת משאות כבדים), אל תוך מכולות מיוחדות המותאמות לתכולת הפסולת באופן מדויק. בפינוי בנינים מפסולת, ניתן לראות שימוש מקצועי בכלים הבאים בין היתר : שרוולים יעודים לפינוי פסולת מקומות גבוהות, עגלות משא, מכולות בגדלים שונים, מכלי אשפה עמידים וכיוב'.

מה היא החשיבות האקולוגית של פינוי פסולת בניין באופן יסודי ומקצועי בסיום העבודה?

בשנים האחרונות ניתן לראות באופן ברור את התפתחות התודעה הציבורית בתחום השמירה על איכות הסביבה. כחלק בלתי נפרד ממציאות זו, ישנה דרישה נרחבת בקרב הציבור הכלל עולמי ובקרב הציבור הישראלי  לקיום עבודות מקצועיות ויעילות אשר מאפשרות בד בבד שמירה על סביבה ירוקה.

מהפך תודעתי מסוג זה הינו מבורך ומקודם, על כן ניתן לראות את ניצניו בתחומים רבים במשק, ואף לראות את יישומו הממשי בתחום פינוי פסולת בניין.
חשיבות יישום פינוי הפסולת באופן אקולוגי מהווה פתרון אידאלי ומתקדם לשימוש הבאים:

  • מיון – ההליך הראשון בתהליך פינוי אקולוגי של פסולת בניין הוא הליך המיון, בו מתבצע מיון קפדני ומדויק של חומרים מסוגים שונים
  • הפרדה – בהליך ההפרדה מתבצעת הפרדה מוחלטת בין החומרים השונים אשר מוינו, וכך הם בעצם מופרדים למכלים שונים
  • גריסה \ דחיסה – הליך זה נועד על מנת לצמצם ולדחוס את החומרים השונים טרם העברתם למשאיות השינוע
  • שינוע – השינוע הינו ההליך הסופי בתהליך פינוי פסולת אקולוגי. בשינוע החומרים המופרדים והממוינים עוברים למקומות יעודים להם על פי סוגי החומרים והרכבם, זאת על מנת לאפשר מחזור ושימוש מחודש בחומרים הללו.

האם ניתן לבצע מחזור לפסולת בניין?

כן, ניתן לבצע מחזור אולטימטיבי לפסולת בניין על ידי מיון הפסולת ושינועה למקום ייעודי בו יוכלו להפיק מהחומר המתקבל מוצר חדש (מחודש).

פינוי פסולת בנין באמצעות מנוף, דרך משתלמת ומיעלת לפינוי מוצלח!

בכדי לשנע משאות כבדים בממדים גדולים יש להיעזר במכשור מתקדם ונכון, לשם כך בדיוק נועד מנוף לפינוי פסולת בניין.
בעזרת מנוף לפינוי עצמים גדולים וכבדים, כגון : משטחים, פסולת מתכת כבדה, ברזל, בטון, זכוכיות וכד', הרי שניתן לחסוך עבודה מאומצת וארוכת טווח.
בהזמנת שירותי מנופאי מקצועי לפינוי פסולת אנו בעצם חוסכים בכוח אדם רב (ובכך חוסכים גם בתקציבים) והשימוש במנוף לצורך פינוי פסולת מוכיח עצמו יעיל ומשתלם בעת ובעונה אחת.