אם אתם קבלנים למקצועות שונים, אחראים על הרכש ברשות או עירייה כלשהיא, מנהלי מפעלים, תחנות דלק או תעשיות שונות אתם חייבים מידי פעם לבצע רכישות של מוצרי תשתיות. אלו יכולים להיות רשתות ניקוז, מוצרי פיברגלס, מכסים תקניים לתחנות דלק, מכסים לתאי ביוב מבטון או מיציקת ברזל, תשתיות לניקוז, לחשמל ועוד רבים אחרים. יש לא מעט מוצרי תשתיות מיובאים ממדינות שונות בעיקר באירופה ובארצות הברית, אך הדבר הנכון הוא לרכוש דווקא מוצרים כאלו מתוצרת ישראל. למה? הנה כמה סיבות שישכנעו אתכם, חלקן סיבות פרקטיות וחלקן ציוניות.

בגלל ההתאמה לתשתיות המקומיות

הסיבה הראשונה שבגללה כדאי לכם לרכוש מוצרי תשתיות תוצרת ישראל היא פרקטיקה. יצרנים ישראלים יודעים בדיוק מהן התשתיות בישראל, מה הצרכים בהתאם לאקלים ופרמטרים אחרים שצריכים להילקח בחשבון והסיכויים שתקבלו בדיוק את מה שאתם צריכים עם התאמה מלאה, גבוה הרבה יותר מאשר אם תיקנו מוצרים מיובאים. בנוסף, תוכלו להזמין מוצר תשתית בהזמנה אישית לגמרי אם תצטרכו, עם מידות וגדלים ספציפיים, מה שלא קורה עם מוצרים שמיובאים מחו"ל שמגיעים אך ורק בהתאם למה שהוזמן בפס הייצור ואין אפשרות "לשחק" איתם.

כי מוצרים ישראלים לא פחות איכותיים

התעשייה הישראלית מוכיחה את עצמה כבר שנים כתעשייה יציבה, מדויקת, אמינה ובעיקר איכותית מאוד. מוצרי תשתיות תוצרת ישראל לא פחות איכותיים מהמוצרים המיובאים, ובמקרים רבים הם אף עולים עליהם. איכות המוצרים הישראלים כבר קנתה לה את שמה בעולם והייצוא הישראלי הולך וגדל בכל תחום, מה שעוד יותר מחזק את העובדה שבישראל מקפידים על איכות.

כי תנאי ההעסקה הוגנים

בתעשייה הישראלית מועסקים עובדים רבים שכבודם נשמר והם מועסקים בתנאים הוגנים לגמרי. גם על איכות הסביבה יש הקפדה יתירה וכשרוכשים מוצרים כלשהם ובהם מוצרי תשתיות, נעים יותר לדעת שמי שייצר אותם קיבל תנאים אנושיים. חשוב לציין גם שחלק לא מבוטל מהמפעלים הישראלים פועלים בפריפריה ולו רק מהרצון לקדם חברה שוויונית ולצמצם את הפערים הכלכליים בין המרכז לפריפריה.

כי אין ציוני יותר מאשר לעזור לכלכלה המקומית

כל מדינה צריכה כלכלה חזקה ובעיקר מדינה כמו ישראל שנחשבת לקטנה ועם צרכים ביטחוניים ייחודיים וחרמות מסביב לעולם, צריכה כל תמיכה אפשרית. רכישת מוצרים תוצרת ישראל מחזקת את הכלכלה המקומית, מסייעת לה להמשיך ולהתפתח ומהווה בסיס איתן על מנת שניתן יהיה לפרוץ עוד ועוד החוצה ולגדול.

כי המוצרים הישראליים לא יקרים יותר

בסופו של דבר הכול מגיע לכיס. מי שצריך מוצרים שונים ובכללם מוצרים לעולם התשתיות יחפש לא פעם את הזול יותר. חשוב לציין שהמוצרים הישראלים לא יקרים יותר ואם נוסיף להם את האיכות, את התנאים ההוגנים ואת השמירה על איכות הסביבה, אין באמת סיבה שלא לרכוש דווקא אותם.

אם אתם צריכים מוצרי תשתיות ורוצים את האיכותיים ביותר, צרו איתנו קשר ונשמח לסייע לכם!